X
X

Newsletter

Chcete dostávat pravidelné novinky?

Nechte nám Váš email


!
Registrace na lednové ukázkové hodiny!
Všechny naše kurzy:
Jsou na pololetí
4.2.2019 - 28.6.2019
Konají se 1x týdně 75 minut
Individuální přístup a důraz na soft skills
Mají na hodině maximálně 10 studentů
Stojí 1400 Kč měsíčně*
Věk 8-12
Scratch I - Starter
pravidelný týdenní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro děti od 8 do 12 let
  • Žádné vstupní znalosti nejsou potřeba kromě zacházení s laptopem a myší
  • Laptopy budou připraveny

Co se děti naučí?

  • Hravou a interaktivní formou se děti seznámí se základy programování
  • Spolupracovat ve skupinách, prezentovat, diskutovat nad řešením úloh, kreativně přemýšlet
  • Základní programátorské koncepty jako algoritmy, cykly, podmínky, vlastní bloky
  • Na konci kurzu umějí vytvořit animovaný příběh, jednoduchou hru nebo namalovat geometrický obraz
Scratch Starter přivádí děti hravou formou do světa programování. Scratch je vizuální programovací jazyk, jedná se o nejrozšířenější a nejpopulárnější programovací jazyk pro děti na světě vyvinutý na MIT. V kurzu Starter se naučíme v jednoduchých programech používat téměř všechny příkazy jako například cykly, podmínky, posílání zpráv a nové bloky. K vysvětlování nevyužíváme pouze počítače, ale i aktivity bez nich, analogie a další techniky. V našich hodinách aktivně rozvíjíme spolupráci na mnoha úrovních, děti často (a nutno říct že rády) prezentují své výtvory, soustředíme se na kreativitu, kritické myšlení a další soft skills, které děti využijí kdekoliv. Po úspěšném dokončení Scratch I- Starter děti navazují na Scratch II- Learner a Scratch III- Pro, kde vše propojíme s robotikou.
+
Věk 8-12
Scratch II - Learner
víkendový intenzivní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro děti od 8 do 12 let
  • Je nutná znalost prostředí Scratch a základních příkazů
  • Laptopy budou připraveny

Co se děti naučí?

  • Předpokládáme znalost příkazů Scratche a skládáme je do složitějších celků
  • Efektivní spolupráce, kreativita, nebát se chyb a pracovat s nimi
  • Pokročilejší programátorské koncepty jako plánování a design proces, hledání chyb (debugging)
  • Na konci kurzu umějí sami zpracovat složitější projekt bez přesného zadání a vytvořit komplexní hru, interaktivní rozhovor s počítačem nebo složitější obraz poskládaný z více objektů
Kurz Scratch II- Learner předpokládá základní znalost příkazů jazyka Scratch. Soustředíme se zde na tvoření komplexnějších úloh. Ať už prohlubováním znalostí o jednotlivých příkazech, například složené podmínky, nebo spojování různých příkazů do větších programů. S tím přicházejí i složitější programátorské koncepty jako je plánování a design proces nebo hledání chyb v komplexních programech. Významnou součástí je rozvoj soft skills jako je spolupráce, kreativita, prezentace a další, které se váží ke složitějším programům, jako je volba a vytrvalost v hledání vhodného řešení. Děti se učí zpracovat volnější zadání, v iteracích zkoumat různá řešení a hledat nové možnosti. Po úspěšném dokončení Scratch II- Learner, děti plynule navazují na Scratch III- Pro, kde vše propojíme s robotikou.
+
Věk 8-12
Scratch II - Learner
pravidelný týdenní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro děti od 8 do 12 let
  • Je nutná znalost prostředí Scratch a základních příkazů
  • Laptopy budou připraveny

Co se děti naučí?

  • Předpokládáme znalost příkazů Scratche a skládáme je do složitějších celků
  • Efektivní spolupráce, kreativita, nebát se chyb a pracovat s nimi
  • Pokročilejší programátorské koncepty jako plánování a design proces, hledání chyb (debugging)
  • Na konci kurzu umějí sami zpracovat složitější projekt bez přesného zadání a vytvořit komplexní hru, interaktivní rozhovor s počítačem nebo složitější obraz poskládaný z více objektů
Kurz Scratch II- Learner předpokládá základní znalost příkazů jazyka Scratch. Soustředíme se zde na tvoření komplexnějších úloh. Ať už prohlubováním znalostí o jednotlivých příkazech, například složené podmínky, nebo spojování různých příkazů do větších programů. S tím přicházejí i složitější programátorské koncepty jako je plánování a design proces nebo hledání chyb v komplexních programech. Významnou součástí je rozvoj soft skills jako je spolupráce, kreativita, prezentace a další, které se váží ke složitějším programům, jako je volba a vytrvalost v hledání vhodného řešení. Děti se učí zpracovat volnější zadání, v iteracích zkoumat různá řešení a hledat nové možnosti. Po úspěšném dokončení Scratch II- Learner, děti plynule navazují na Scratch III- Pro, kde vše propojíme s robotikou.
+
Věk 8-12
Scratch III - Pro
pravidelný týdenní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro děti od 8 do 12 let
  • Je nutná znalost prostředí Scratch a základních příkazů
  • Laptopy budou připraveny

Co se děti naučí?

  • Propojení virtuálního a fyzického světa
  • Předpokládáme pokročilou znalost programování ve Scratchi a rozšiřujeme ji o interakci s vnějším světem za pomoci mBotů, badatelského zkoumání dalších čidel a aktuátorů
  • Spolupráce, plánování a kreativita
  • Na konci kurzu děti umějí naprogramovat autonomního robota, využívat senzory a naprogramovat reakce na události
Dětem, které již zvládají programování přinášíme zážitek "fyzického světa". A také nové výzvy, které realita přináší. Učíme se pracovat s roboty mBot, dále se seznámí se základními senzory a aktuátory až po naprogramování autonomního robota. Roboty programujeme v jazyku Scratch, takže děti využívají předchozí znalosti a mohou se soustředit na nové. Významnou součástí kurzů zůstává spolupráce, prezentace řešení včetně diskuzí o různých variantách, plánování, vymýšlení možností řešení a prostor pro tvůrčí práci. Roboti přinášejí nové možnosti, nové zajímavé projekty, ale i nové techniky práce s chybami, reagování na události prostředí a potřebu spolupráce mezi hardware a software. Po úspěšném dokončení Scratch III- Pro, děti plynule navazují na Vývoj mobilních aplikací I nebo na Python I.
+
Věk 13-15
Python I
víkendový intenzivní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro studenty od 13 do 15 let
  • Kurz je vhodný pro studenty, kteří prošli Scratchem nebo ovládají základní pojmy, a mají představu o tom, co to programování je.
  • Laptopy budou připraveny

Co se studenti naučí?

  • Zábavnou formou se seznámí se základy jazyka - vstupy a výstupy, proměnné, cykly, podmínky, funkce, algoritmy, řídící struktury, debugging
  • Spolupracovat, volit vhodné řešení z více možností, pracovat s chybami, diskutovat a prezentovat
  • Základní programátorské koncepty jako algoritmy, cykly, podmínky, vlastní bloky
  • Základní syntax jazyka, řídící struktury a získají přehled o možnostech, které jim programování dává
  • Vytvořit vlastní hru, aplikaci nebo zpracovat data z internetu a mnohé další
Python je univerzální programovací jazyk, který používají společnosti po celém světě. Patří mezi nejpopulárnější programovací jazyky současnosti a zároveň je díky svým vlastnostem vhodný pro začátečníky. Naučíme se základní příkazy jazyka jako cykly, podmínky,proměnné a funkce. Také si ukážeme různá využití jazyka Python jako například vytvoření jednoduché hry nebo aplikace. V hodinách se soustředíme také na rozvoj soft skills jako jsou prezentování, spolupráce, kreativita a další. Učíme studenty plánovat (tvorbu programu, ale i práci na školním projektu), nebát se chyb a hledat nová řešení. Po úspěšném dokončení Python I studenti plynule navazují na Python II.
+
Věk 13-15
Python II
pravidelný týdenní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro studenty od 13 do 15 let
  • Kurz je vhodný pro studenty, kteří prošli Python I nebo ovládají programování v Pythonu
  • Laptopy budou připraveny

Co se studenti naučí?

  • Na praktických projektech se naučí základní stavební kameny moderních aplikací
  • Jak vhodně ukládat data, protože bez těch se žádná aplikace neobejde
  • Vytvořit dynamické webové stránky
  • Jak využít programátorské rozhraní známých aplikací, jak automatizovaně najít všechny emailové adresy na webu organizací mnohé další
  • Spolupracovat, volit vhodné řešení z více možností, pracovat s chybami, diskutovat a prezentovat
Pojďme se podívat, jak v Pythonu pracovat s věcmi, které hýbou dnešním světem - s daty a s webem.Studenti se naučí pracovat s databází - místem pro uchování dat, naučí se získávat data z webových stránek nebo z jiných aplikací a naučí se vytvářet vlastní dynamické webové stránky (nezabýváme se HTML a CSS, ale pouze generováním z Pythonu).Předpokládáme znalosti z úvodního kurzu - základy syntaxe Python, opakování (for, while), rozhodování (if, else), tvorbu vlastních funkcí, práci se vstupem a výstupem (konzole, tkinter).Významnou součástí kurzů zůstávají soft skills- spolupráce, prezentace řešení včetně diskuzí o různých variantách, plánování, vymýšlení možností řešení a prostor pro tvůrčí práci. Nové projekty nám umožní podívat se hlouběji na koncepty, bez kterých se moderní programování neobejde.
+
Věk 11-13
Vývoj mobilních aplikací I
pravidelný týdenní kurz
  • Vytvořeno speciálně pro děti od 11 do 13 let*
  • Je nutná pokročilá znalost prostředí Scratch- základní programátorské koncepty jako je rozhodování (podmínky), opakování, proměnné, události atd.
  • Laptopy budou připraveny

Co se studenti naučí?

  • Vytvořit aplikaci pro mobilní telefon s operačním systémem Android a spustit ji v mobilu
  • Jak vhodně ukládat data, protože bez těch se žádná aplikace neobejde
  • Vytvářet tlačítka a jiné ovládací prvky, kreslit na obrazovku, využívat fotoaparát, senzory a jiné vlastnosti mobilního telefonu
  • Děti se behem kurzu seznamují se procesy vývoje aplikací a práce na projektech
  • Podporujeme rozvoj soft skills- spolupráci, prezentační dovednosti, kreativitu atd...
Děti vyrostly s mobily a my je naučíme, jak na nich aplikace tvořit a nejen užívat. Opustíme Scratch, ale zůstaneme u programování s bloky, které umožňuje snažší pochopení základních konceptů. Děti se naučí, jak aplikaci pro mobilní telefon s operačním systémem Android vytvořit a spustit. Naučí se vytvářet tlačítka a jiné ovládací prvky obrazovky, naučí se využívat fotoaparát, senzory a jiné vlastnosti mobilního telefonu. A také se hlouběji podíváme na procesy spojené s prací na projektech a vytvářením aplikací. Významnou součástí kurzů zůstává spolupráce, prezentace řešení včetně diskuzí o různých variantách, plánování, vymýšlení možností řešení a prostor pro tvůrčí práci. Mobily nám umožní tvořit věci dětem blízké a při tom se dozvídat jak funguje dnešní svět.

*vyjímku tvoří naši studenti, kteří prošli Scratchem I, II, III
+
*Platební metody
Platba bankovním převodem:
  • Měsíčně 1400 Kč
  • Celý semestr 7000 Kč -10% = 6300 Kč
Platba poukázkami SODEXO, Edenred, Benefit Management:
  • Celý semestr 7000 Kč